Toggle navigation
Ana Sayfa
Fakülte ve Enstitü
RAPORLAR
BİLİMSEL YAYINLAR
RAPORLAR
Kurumun Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Yıllara Göre Yayın Dağılımı
Birimlerin Türlere Göre Yayın Dağılımı
Alanlara Göre Yayın Sayılarının Dağılımı
Ulusal ve Uluslararası İşbirlikleri ile Üretilen Yayınlar
İSTATİSTİKLER
Öğretim Üyesi Başına Yayın Sayıları
Yayınlardaki Yazar Sayısı
ISI İndekslerine Giren Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Diğer Dergilerde En Fazla Yayın Yapan Akademisyenler
Uluslararası Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
Ulusal Kongrelerde En Fazla Bildiri Sunan Akademisyenler
En Fazla Kitap Yazan Akademisyenler
BİLİMSEL PROJELER
RAPORLAR
xx
yy
aa
bb
cc
ATIFLAR & TANINIRLIK
PATENT
ÖDÜLLER
BİLİMSEL FAALİYETLER
BİLİMSEL ETKİNLİKLER
PERSONEL
RAPORLAR
S.S.S.
EN
ARAMA SONUÇLARI
Toplam
107
adet sonuçtan
20
tanesi görüntülenmektedir.
Arama
>Arama
Makale
Patent
Proje
Kitap
Ödül
Tez
Bildiri
Sanatsal Faaliyet
Yıllara göre arama
Tümünü göster
2024yılından beri
2023yılından beri
2019yılından beri
Özel Aralık Girişi
Marketing Strategies of Angora Rabbit Wool The Case for Turkey
Wool Technology and Sheep Breeding, Vol. 52, No. 1, 2004, s. 18-29
ÖNAL LEVENT
Levent Önal
Özgün Makale
Digital Marketing System Management For Medical Travel Companies
IIOABJ, Vol. 9, No. 6, Eylül 2018, s. 28-35, ISSN: 0976-3104
CAMGÖZ AKDAĞ HATİCE,ALYİLDİZ TUGAY,GUNDOGDU MELİH
Hatice Camgöz Akdağ
Özgün Makale
A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics The Case of Turkish Thai and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 90, No. 3, 2009, s. 371-382
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,M G SERAP ATAKAN,TOPCU YUSUF İLKER,ANUSORN SİNGHAPAKDİ
Huriye Şebnem Burnaz
Özgün Makale
To Switch or Not? Analyzing The Question for Consumers in Turkish Mobile Telecommunications Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics
2017, s. 969-982, Springer International AG
ULUBASOGLU GONCA,SENEL MELTEM,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz
Bilimsel Kitap
Kitap Bölümü
ANALYZING STORYTELLING ELEMENTS THROUGH ONLINE DATABASE PLATFORMS IMDb CASE
5th International Scientific Research Congress (IBAD-2020), Istanbul/TÜRKİYE, 1 Eylül 2020, s. 95-105
HASSAN MİRAL, ERTEMEL ADNAN VEYSEL
Adnan Veysel Ertemel
Tam metin bildiri
Storytelling
Marketing
IMDb
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Hasan Karataş
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Burak Barutçu
Tez
Yüksek Lisans
Tamamlandı
<<
4
5
6