ARAMA SONUÇLARI

Toplam 107 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

A method proposed to determine cruise port identity
International Review of Management and Marketing, Vol. 8, No. 5, Eylül 2018, s. 70-78, ISSN: 2146-4405
BAYAZIT ŞEYMA,KIRVAL LEVENT
Levent Kırval Özgün Makale
BRAND LOVE AND CUSTOMER ENGAGEMENT’xxS ROLE OVER BRAND LOYALTY
Journal of Management, Marketing and Logistics, Vol. 4, No. 4, Ekim 2017, s. 359-365, ISSN: 2146-7943
PANDIR BERKER,YAŞİN BAHAR
Berker Pandır Özgün Makale
An Exploratory Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics The Case of Turkish Thai and American Businesspeople
Journal of Business Ethics, Vol. 90, No. S3, Aralık 2009, s. 371-382, ISSN: 0167-4544
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ATAKAN MUKADDES GÜL SERAP,TOPCU YUSUF İLKER,SINGHAPAKDI ANUSORN
Yusuf İlker Topcu Özgün Makale
A Multi Criteria Decision Analysis For Mobile Phone Purchasing
Global Marketing Conference, Tokyo/JAPONYA, 9 Eylül 2010, s. 2325-2336
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,TOPCU YUSUF İLKER
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
The Effects of Service Quality Perceived Value and Price Fairness on Customer Satisfaction and Loyalty in the Hotel Industry
3rd ınternational Conference on Marketing, Business and Management, 9 Ekim 2016
ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,KÖSEOĞLU BERKEHAN
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Hasan Karataş Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Marketing electricity: Ameli elektrik magazine (1925-1934) and the introduction of electricity as a mass consumption item in the interwar period
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
FULYA LALE DALFES
Burak Barutçu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930