ARAMA SONUÇLARI

Toplam 23 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Mobile advertising attractiveness and its determinants
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2013
DİLARA MATARACİ
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Advertising and forecasting investments of a newsvendor
4OR-A QUARTERLY JOURNAL OF OPERATIONS RESEARCH, Vol. 17, No. 1, Mart 2019, s. 45-73, ISSN: 1619-4500
GÜLER MEHMET GÜRAY
A note on The effect of optimal advertising on the distribution free newsboy problem
INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTION ECONOMICS, Vol. 148, No. 1, Şubat 2014, s. 90-92, ISSN: 0925-5273
GÜLER MEHMET GÜRAY
The influence of advertising medium on consumer in apparel retailing industry
AUTEX 2018, 20 Haziran 2018
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,KUZU MEHMET NİYAZİ,GÖKÇE MUHİTTİN
Nazan Okur Tam metin bildiri
The influence of advertising medium on consumer in apparel retailing industry
AUTEX 2018, 20 Haziran 2018
OKUR NAZAN,SARIÇAM CANAN,KUZU MEHMET NİYAZİ,GÖKÇE MUHİTTİN
Canan Sarıçam Tam metin bildiri
Modelling the effects of brand image components on advertising awareness using a neuro-fuzzy system
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
ALI FAHMI
Cengiz Kahraman Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior: Applied on fashion retail industry
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2015
AHMAD AMMOURA
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
The impact of social media advertising on consumer buying behavior (Applied on automotive industry in Erbil)
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2021
IEAD TARIK MAHMOOD AL-GHAMAZI
Adnan Veysel Ertemel Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Fuzzy clustering based ensemble learning approach: Applications in digital advertising
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
AHMET TEZCAN TEKİN
Ferhan Çebi Tez Doktora Tamamlandı
Fuzzy clustering based ensemble learning approach: Applications in digital advertising
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2021
AHMET TEZCAN TEKİN
Tolga Kaya Tez Doktora Tamamlandı
Modelling the effects of brand image components on advertising awareness using a neuro-fuzzy system
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2016
ALI FAHMI
Kemal Burç Ülengin Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
How does customer-based brand equity change as the result of an exposure to online and offline advertising?
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bahçeşehir Üniversitesi, 2011
ÇİĞDEM YÜKSEL
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
Advertising value of mobile marketing activities and consumer attitudes
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2008
GÖZDE EREN
Huriye Şebnem Burnaz Tez Yüksek Lisans Tamamlandı
A Decision Analysis On Cooperative Advertising
The 25th European Conference on Operational Research (EURO), Vilnius/LİTVANYA, 8 Temmuz 2012, s. 49
BURNAZ HURİYE ŞEBNEM,ESİN EKMEKÇİ,TOPCU YUSUF İLKER
Huriye Şebnem Burnaz Özet Bildiri
Decision of Advertising Media Selection by Using ANP in the FMCG Industry
The 27th European Conference on Operational Research (EURO), Glasgow/İNGİLTERE, 12 Temmuz 2015
CANAN YEŞİLYURT,TOPCU YUSUF İLKER,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özet Bildiri
Information Content in TV Advertising A Comparative Analysis of German and Turkish TV Commercials
The 10th Biennial World Marketing Congress, Cardiff/İNGİLTERE, 27 Haziran 2001
URAY NİMET,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Tam metin bildiri
Landing page component classification with convolutional neural networks for online advertising
2018 26th Signal Processing and Communications Applications Conference (SIU), 2 Mayıs 2018
AYHAN GÜLŞAH,ŞENEL ÇAĞLA,URAN ZEYNEP EDA,TÖREYİN BEHÇET UĞUR
Behçet Uğur Töreyin Tam metin bildiri
The Influence of Influencer Marketing on Youtube Influencers
International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 15, No. 2, Nisan 2021, s. 201-219, ISSN: 1741-8100
AÇIKGÖZ FULYA, BURNAZ HURİYE ŞEBNEM
Huriye Şebnem Burnaz Özgün Makale
The Role of Social Media Advertising in Consumer Buying Behavior
International Journal of Commerce and Finance, Vol. 1, No. 2, Eylül 2016, s. 81-90
ERTEMEL ADNAN VEYSEL,AMMOURA AHMAD
Adnan Veysel Ertemel Özgün Makale
An analysis on the marketing budget of a newsvendor
OPERATIONAL RESEARCH, Vol. 22, No. 3, Ocak 2022, s. 2587-2603, ISSN: 1109-2858
GÜLER MEHMET GÜRAY

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930